Garanti, İade ve Değişim

Ürün İadesi

kuzeykamp.com.tr’den satın aldığınız ürünleri 14 takvim günü içerisinde hesabınızdan İade / Değişim talebi oluşturmak şartı ile iade edebilirsiniz. Ürün iadeleri yalnızca Yurtiçi Kargo ile yapılabilmektedir. Satın aldığınız ürünü iade ederken ürüne ait ambalaj, yanında verilen hediye, fatura / sipariş formu ile iade etmeniz gerekmektedir. Bu yüzden ürün size ulaştıktan sonra faturasını veya paketini saklayınız. İade / Değişim talebi oluşturulmadan gönderdiğiniz ürünler kabul edilmemektedir. İade ile ilgili detaylar aşağıda açıklanmıştır.

Beğenmediğiniz Ürünlerin İadesi Hakkında


Satın aldığınız ürünü beğenmemeniz durumunda ürün size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünü Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Beğenmediğiniz ürünü farklı bir ürünle değiştirmek isterseniz İade / Değişim talebinizde bunu belirtmeniz gerekmektedir.

Nakliye Sırasında Zarar Gören Ürünler Hakkında


Satın aldığınız ürün nakliye esnasında zarar görmüş ise kargo personeline tutanak yazdırınız ve ürünü teslim almayınız. Kargo paketi zarar görmüş, delinmiş, yırtılmış ve ıslanmış siparişlerinizi kargo personelinin önünde açıp ürünlerde herhangi bir zarar olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. Zarar varsa kargoyu kesinlikle teslim almayınız.

Paketi Zarar Gören Ürünlerin İadesi Hakkında


Satın aldığınız ürünleri size gönderilen paketlerinde iade etmeniz gerekmektedir. Orijinal pakete zarar verilmesi durumunda ürün bedelinin %20’si kadar paket kesintisi yapılır.

Para İadesi


Para iade işleminiz, iade talebinizin geçerli olması sonucunda, iade ettiğiniz ürünlerin bize ulaşmasından itibaren 10 gün içerisinde yapılır. İade edilecek tutarın hesabınıza geçmesi, siparişinizi oluştururken kullandığınız ödeme şekline göre farklılık göstermektedir.

Tek Çekim Kredi Kartı ile ödenen siparişlerde


Tek Çekim Kredi Kartı ile yaptığınız ödemelerde paranız 10 gün içerisinde hesap dökümünüzde görünmektedir. Bu süre bankanızla ilgili olup hesap kesim tarihinize göre değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgi almak için bankanızı arayınız.

Mobil Ödeme siparişlerinde


Mobil Ödeme ile yaptığınız alışverişlerde para iadesi siparişi yaptığınız telefon hattına iade edilememektedir. Bu yüzden İade / Değişim talebi oluştururken IBAN numaranızı da yazmanız gerekmektedir.

EFT/Havale ile ödenen siparişlerde


Ödemenizi EFT yolu ile yapmanız durumunda para iadesi, [email protected] ' ye yazacağınız IBAN numarasına yapılmaktadır.

İade


İnternet mağazamızdan almış olduğunuz ürünlerde bir sorun olması ya da aldığınız ürünlerin ihtiyacınızı karşılamaması durumunda, teslimat sonrasında iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür.

  • İade etmek istediğiniz ürünler, ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve talebiniz değerlendirilecektir.
  • İadeniz, "Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 13’deki "Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki "Cayma Hakkı

Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır.

  • İade etmek istediğiniz ürünler "Mesafeli satış sözleşmesi" şartlarına uygun ise para iadeniz sitemizden alışveriş yaparken kullandığımız kredi kartınıza 10 gün içerisinde yapılacaktır.


Kapıda Ödeme siparişlerinde


Kapıda ödeme seçeneği ile satın aldığınız ürünü iade etmek isterseniz, [email protected] ’ye mail atarak para iadenizin yapılacağı IBAN numaranızı ve banka hesap bilgilerinizi iletmeniz gereklidir. Ödemenizi yaparken yararlanmış olduğunuz Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli hesabınıza iade edilmez.

Değişim


Değişim işlemleri 14 günlük cayma süresi içerisinde ürünlerin hiçbir şekilde kullanılmamış, tam ve eksiksiz olması şartıyla satış faturasının ibrazı ile kabul edilebilir. Tüm değişim işlemlerinde satış faturasının ibrazı zorunludur.

İade ve Değişim İşlem Süresi


İade veya değişim işlem süresi yasal süreç olan 3 iş günü ile 10 iş günü arasında gerçekleşmektedir.

Çerez Kullanımı

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz.